Veelgestelde vragen

Mijn Account

Hoe kan ik een nieuwe wachtwoord vragen?

U kunt uw wachtwoord opnieuw instellen door het invoeren van uw e-mailadres in via deze link.

Ik kan mij niet inloggen op mijn rekening.

Uw cookies instellingen kunnen uitgeschakeld zijn, schakelen ze in.

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

U krijgt toegang tot uw persoonlijke informatie te wijzigen (via persoonlijke ruimte "Mijn persoonlijke gegevens".

Hoe registreer/wijzig je een afleveradres?

U kunt wijzigen, verwijderen of voegen een verzend/bestel adres via deze link.

Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

U kan uw wachtwoord wijzigen via "Mijn persoonlijke gegevens".

Producten en inventaris

Mag ik uw apparatuur in een showroom gaan kijken?

Helaas hebben we nog geen showroom.

Garantie en klantenservice

Hoe lang is de garantie op mijn apparaat?

Alle toestellen hebben een garantie van 2 jaar. Wanneer het vermeld is dat het apparaat is een professioneel apparaat is, zal u een garantie van 7 jaar hebben. Uitgezonderd slijtdelen.

Hoe kan ik mijn garantie eisen op mijn apparaat?

In het geval van een defect product, de regels voor deze terugkeer zijn die van de garantie. Kosten van ondersteuning voor de overdracht van het product te weten vooral de scheepvaart en reparatie (arbeid en onderdelen) zijn niet de verantwoordelijkheid van de koper. In dit geval raden wij u aan contact op met de service.

Kan ik in het buitenland geleverd worden?

Wij leveren in gans België en het Groothertogdom van Luxemburg.

Bestelling

Waar pas ik mijn promotiecode toe?

De promotionele codes voef u toe in het tekstvak "waardenbonen" in de "samenvatting" van de bestelling. Klik dan op "OKE".

Wat zijn de geaccepteerde betaalmiddel?

We laten de keuze om uw aankoop in alle rust te betalen via PayPal (Visa of MasterCard) of een bank overschrijving.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Om de status van je bestelling te controleren, moet u naar  "mijn bestelling geschiedenis" gaan.

Waar kan ik de vverkoopsoorwaarden lezen?

U kunt op deze link klikken om de verkoopvoorwaarden te zien.

Ik heb diverse bestellingen gedaan en ik wil alleen maar een houden.

Als u een product in uw bestelling wil verwijderen, neem contact op met de klantenservice van sport85 telefonisch op 010 / 81.33.90 of e-mail sav@sport85.be.

Hoe krijg ik een kopie van een factuur?

Zodra uw betaling is geaccepteerd ontvangt u een factuur van uw bestelling via e-mail. U kunt  ook doorgaan naar u bestelgeschiedenis en dan op het PDF-icoon klikken.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verzonden worden?

Sport85 verzendt zijn bestellingen aan zijn klanten via verschillende transportbedrijven. Na levering aan de klant is afhankelijk van de beschikbaarheid van het gekozen product. Deadlines en levering van compromis en de effectieve levering kosten is zichtbaar in de sectie van onze website: kosten en aflevering.

Kan ik mijn bestelling terug te trekken bij sport85?

Ja, u kunt uw bestelling terug te trekken bij Sport85 in Jodoigne, rue des Fontaines drie 28a en Waremme Rue de Huy, 28, van maandag tot en met vrijdag van 8u30-21u30 en op zaterdag en zondag van 9u tot 13u.

Annuleren en terugbetalen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, de terugkeer is vereist via (e-mail of telefoon). De omstandigheden van een terugkerende product kunnen zijn:

  • Binnen de 14 dagen na de datum van ontvangst heeft uw recht omuw product terug te keren
  • Binnen de 14 dagen als het product dat u besteld heeft bevredigend u niet 

Accepteren

Onze site maakt gebruik van cookies. Sommige cookies zijn nodig om de site goed te laten werken, terwijl anderen ons helpen om de gebruikerservaring te verbeteren. Door het gebruik van de site, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.